Alla hjärtans dag

Igår var det alla hjärtans dag igen. Vi gjorde ingenting speciellt alls. Jag tycker inte att det är något särskilt med alla hjärtans dag, kanske när man var yngre men inte nu.
Vi åt iallafall god mat tillsammans och så fick jag en blommor av Robin och han fick en ros av mig. Så nått gjorde vi iallafall. Efter maten somnade Robin på soffan och snarkade högt medans jag och Elina satt bredvid och lekte och tittade på tv. Sen var de dags att gå iväg och träna. Så skönt att få komma iväg och göra någonting. Det är faktiskt skitkul att träna! Så idag har jag lite träningsvärk.

Snart kommer mamma och då ska vi iväg och hämta släpet och åka iväg till Häggvik och packa iordning allt som ska med upp till norrland. Kommer vara ganska så jobbigt att åka 50 mil med ett släp då man måste åka så långsamt. Jag hoppas att det kommer gå bra med Elina. Hon kommer förmodligen tycka att det är skittråkigt att sitta fastspänd i en massa timmar. Men vi kommer ta pauser så hon får sträcka lite på sig och äta lite.

Sen vid halv sex ikväll har jag tvätttid. Jag har aldrig haft så mycket tvätt som jag har just nu. 2st proppfyllda stora tvättkorgar plus lite till. Det kommer ta lång tid innan jag tvättat allt det, men jag måste! Mamma ska ta Elina medans jag springer fram och tillbaka i tvättstugan så jag slipper ha med henne iallafall, vilken är nästintill omöjligt iallafall.
Det kommer bli fullt i lägenheten ikväll jag, Robin, Elina, Johanna, mamma och så alla djuren, Scamp, Pepsimuss, Fluffy, Smilla, Diva och Ninja. Men vad är det dom säger? Finns det hjärterum finns det stjärterum :D
Så mamma får sova i Elinas framtida rum, Robin och Johanna på soffan, jag Elina och Scamp inne i sovrummet. Sen får resten av hundarna och katterna lägga sig där det finns plats.

Sen imorgon bär det äntligen av. Längtar!

Fin blomma jag fick av Robin
image59

Rosen Robin fick av mig
image60

Elina var rödklädd dagen till ära
image61

Mor och dotter kärlek
image62


Kommentarer
Postat av: Linda N

Hej!!! du får ha det så bra uppe i Norrland så ses vi väl på ÖF eller så när du kommer hem....
kram Linda med Wilmer

2008-02-15 @ 11:17:44
URL: http://lindiz1983.blogg.se
Postat av: Mikaela

Verkar som att du hade en bra dag iaf :D
Synd att du åker till norrland. Tänkte ta en sväng till bålsta idag och stanna över helgen. Men det kommer ju fler helger :)

2008-02-15 @ 12:35:28
Postat av: linda

Miklaela: Åh vad synd! Men du får säga till nästa gång du är här så kanske vi kan träffas? Ha det så bra den här veckan!

2008-02-16 @ 09:28:39
URL: http://www.lindaha.blogg.se
Postat av: Katta

Kom hem nån gång!!

2008-02-21 @ 23:49:51
URL: http://kaattaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0