Dan före dan

Dan före dan är det alltså idag. Imorgon är det sista året på 2008 och det känns sådär faktiskt. Det är så mycket mer som jag hade velat hinna med det här året. Jag har inte gjort de förändringar som jag faktiskt vill göra.
Det är bara att de förändringarna kommer att kräva så mycket av mig så jag skjuter hela tiden upp det. Fast att jag skulle må mycket bättre om jag väl kom till skott.
Men nu börjar ett helt nytt år och jag kanske ska ta och börja det nya året med nått nytt för mig också?

Så idag ska jag städa hela huset tills att det glänser, det låter väl roligt? Haha det kommer ändå sluta med att Elina går fram som en virvelvind bland alla sina leksaker så ser det ut som när jag började igen.
Det är iallafall tur att hon mår mycket bättre nu. Vi åkte in med henne till sjukhuset i lördags kväll pga att hon hade haft feber i 7 dagar då och en hosta som vägrade ge med sig. Natten till lördagen hostade hon så mycket att jag bara sov en timme innan jag gick upp vid 6 och åkte till jobbet.
Iallafall efter en lång väntan inne på akuten (jag var dödstrött) kom äntligen läkaren och konstaterade att hon hade öroninflammation. Så det var tur att vi åkte in med henne iallafall. Konstigt bara att hon inte gjorde nått för att visa att hon hade ont i öronen, min lilla tjej. Iallafall så ska allt bli bra efter pencillinkuren, fast hon är sig själv redan nu också.

Nu ska jag gå ut med hundarna och sen ska jag hoppa in í duschen innan vi ska åka ner till centrum och handla inför morgondagen.

Gott nytt år på er

Kommentarer
Postat av: Maria

GottNytt år vännen!!!

iochmed att min mobil spelar död kommer jag inte kunna skicka ett sms :*( eller ringa ... hoppas ni får en fin kväll och natt tillsammans puss&kram Maria

2008-12-31 @ 14:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0