En ny frisyr

Nu har jag äntligen klippt och färgat mitt hår och för första gången på länge blev jag faktiskt riktigt nöjd efter att jag har vart hos frisören. Jag klippte lite mer än 20cm av håret och det känns så skönt! Och färgen älskar jag.
Anvi på Englahår är riktigt duktig, dessutom är hon jättetrevligt så henne rekommenderar jag verkligen.

Jag har försökt ta kort på hur det blev men inget kort blev bra, eftersom jag har varit ute i regnet så håret har liksom lockat sig lite, men skitsamma man ser ju hur färgen ser ut och hur långt det är iallafall :P

Sett uppifrån


Den här bilden är tagen utan blixt


Kommentarer
Postat av: Katta

Så fint så!!

Och vem var det som rekomenderade henne? :P

2008-12-10 @ 16:21:36
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: linda

Ja tack så mycket för att du rekommenderade henne Katta :D

2008-12-10 @ 16:32:22
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Oj vad kort du klippt dig :O

Men det ser fint ut! Du borde ta ett kort framifrån!

Jag har faktiskt lyxat mig och bokat en tid och frissan på måndag. LÄNGTAR!!!

2008-12-10 @ 18:04:56
Postat av: Maria

oh, shite va snyggt!!!as snyggt verkligen... och du som verkligen aldrig brukar vara nöjd när du vart hos frissan ... my lord det var verkligen skit fint!

2008-12-10 @ 19:54:23
Postat av: Maria

oh, shite va snyggt!!!as snyggt verkligen... och du som verkligen aldrig brukar vara nöjd när du vart hos frissan ... my lord det var verkligen skit fint!

2008-12-10 @ 19:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0