Kryssningen i bilder

Kryssningen var fantastiskt. Vi hade så roligt och det är verkligen ett minne för livet, och absolut någonting som vi måste göra om! Nu låter jag bilderna prata för sig själva

Elina är jätteglad över att mamma ska åka på kryssning


Nu är vi äntligen på väg


Katta i hytten


Galen Linda knäcker första cidern :D


Medans Christine koncentrerar sig på sin smörgås


Underbar bild som uttrycker allas våra känslor om att åka tillsammans


Jag och Katta kramas lite


Ett lamt försök på att ta kort på sig själv


Strawberry drinken som enligt bartendern var mest slemm - vad tänkte han på?


Haha jag med The Hat och Chripso


Christine o Katta


Superglada


Sångaren och publiken


Alla 3 fastande på samma kort - men vem tog bilden?


Christine the Cat


Jag och sångaren


2 stycken flummon var det på båten också ;)


Otroligt snygg


Dagen efter var vi alla lite slitna kanske


Christine njuter av den friska skärgårdsluften


Katta behövde också andas lite



Tack tjejer för den här gången. Jag hade skitroligt och vi ska absolut köra en repris!
Nu har ni nått att tänka på när ni flyttar ifrån mig till tråkiga skövde :D

Kommentarer
Postat av: Katta

JAG VILL ÅKA IGEN!!!



NUUUUU!!!!

2008-08-06 @ 22:39:40
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Isabel

Fan vad kul Linda.. Ni var alla tre grymt snygga =)

2008-08-07 @ 00:00:01
URL: http://robinsystersworld.blogspot.com/
Postat av: ida

ÅHH det var ju HIGHLIGHT som spelade, dom ee såå braler





SER treevligt ut ;)



kram

2008-08-07 @ 10:43:46
URL: http://idagedda.blogg.se/
Postat av: Christine

hahaha. Varför ser ja så full ut på alla kort? förstår ingenting Härliga bilder. Detta måste vi verkligen göra om snart. Julkryssning? ;)

2008-08-08 @ 15:39:49
Postat av: Katta

Men hallå!? Jag märkte först nu att du använde ett av mina ego-kort från hytten :P

2008-08-09 @ 10:49:24
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0