Ett vägskäl

Jag är så nervös att jag mår illa. Det ligger verkligen som en klump i magen och nöter, och det är helt omöjligt att försöka tänka på någonting annat.
Jag vill verkligen det här så fruktansvärt mycket! Det skulle innebära en sån stor förändring för mitt liv, en bra och positiv förändring.

Jag får förmodligen veta det idag. Blir det ett Nej så kommer jag bli fruktansvärt besviken.
Jag vill inte vänta längre, jag vill veta nu.

Usch en långpromenad för att ha något att göra får det bli

Kommentarer
Postat av: Maria

vad är det du väntar på? jag försökte ringa dig i går massa gånger men jag kom inte fram.. kram

2008-08-12 @ 11:05:36
Postat av: Frida

Oki, du är verkligen proffs på att tala i gåtor... Jag fattar ingenting, men vad det än är så håller jag tummarna för dig! Kram

2008-08-12 @ 13:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0