Sol sol strålande sol

Idag har varit en bra dag, en toppendag faktiskt.
Det började med att jag och Elina träffade Maria i centrum och fikade lite. Jag åt en supergod tonfisktoast med mineralvatten till och Maria drack lite kaffe och mineralvatten. Elina fick också en liten macka att tugga på men det blev mest kladd :) Jättemysigt att träffa Maria, det händer allför sällan nu för tiden. Hon hade gjort en superfin tavla av Elinas dikt från dopet. Jättefin så den ska vi hänga upp i hennes rum sen. Jag ska skriva av dikten här sen så ni får läsa hur den var.
Efter fikat så åkte vi till Preem där jag frågade om de behövde någon som jobbade lite då och då. De lät jättepositiva och ska ringa mig på fredag. Dock så tror jag att de vill ha någon som vill jobba mer än vad jag vill.
Sen kikade vi in en snabbis på Dinners också. Det såg ut som vanligt. Det roliga är att ingen hade någon aning om vem jag var. Ingen som visste att jag fortfarande var anställd och bara var på mammaledighet, inte ens den såkallade chefen. Det, om något, är Dinners i ett nötskal. Att det inte fanns kvar någon som jobbade när jag var där säger en hel del.
Efter det gick vi och satte oss i gräset och åt glass. Hur mysigt som helst, även om det blåste en hel del. Det var inte kallt, men jobbigt med håret som yrde runt. Det problemet har iallafall inte Elina ännu :D

Sen efter att vi kommit hem så gick jag och mötte Robin på hans jobb. Jättemysigt med en promenad och det tyckte nog hundarna också.

Lägger upp lite bilder från våran fina dag

Bäbis i gräset
image215

Den fina utsikten
image216

Underbart snygga Maria
image217

Kryper i gräset
image218

Maria o Elina
image219

Mamma o dotter
image220

Och så 2 bonusbilder
Elina kryper
image221

Här kan man ana de små tänderna i underkäken :D
image222

Kommentarer
Postat av: Maria

Hon är verkligen så himla fin Elina sötisen, och vid med såklart.. hehe. Det va as mysigt i går det måste vi göra snart igen ... nu kommer mer o mera sommar dåp kan man vara ute och äta glass hela dagarna ;) puss&kram

2008-04-30 @ 07:16:27
Postat av: christine

åååå. Första bilden!! Vilken liten söt varelse! Blir alldeles kär!!! =)

2008-04-30 @ 11:33:07
Postat av: Mikaela

Mysig dag ni verkar ha haft :)

2008-05-01 @ 00:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0