Fredag kväll

Idag har jag och Katta vart i Kista och som vanligt kom jag bara hem med kläder åt Elina, förutom 3 par trosor åt mig själv. Det är verkligen konstigt att det alltid blir så. Men imorgon ska jag och Elina åka till jakobsberg och då kanske jag hittar nått åt mig själv. Ska iallafall kolla om de har kvar mössan som jag vill ha till Elina, i Kista hade de den inte iallafall. Men jag köpte en solhatt till henne istället, och ett par byor och en jacka.

Robin är inte hemma ikväll heller. Han skulle hämta en kompis inne i stan vid tåget. Han kommer från göteborg och hittar inte med pendeln och så. Typiskt eftersom jag hade velat ha en myskväll eftersom han ska på kryssning imorgon. Men han kommer väl hem snart hoppas jag.

Jag funderar på att börja jobba extra, nån helg då och då. Det skulle vara skönt att komma ut och träffa lite folk faktiskt. Men vart ska jag jobba? På preem skulle ju vara ganska kul och jobba med Christine. Hm ja vi får se hur jag gör. Jag har blivit så inspirerad av Christina som precis har börjat på ett nytt jobb som hon trivs jättebra på. Så vill jag också ha det sen när jag börjar jobba igen. Vill ha ett jobb som jag trivs med och bra arbetskamrater.
Men vad vill jag jobba med? Jag vill ha bra arbetstider också så Elina inte behöver vara på dagis alltför länge.

Föresten så har Elina skickat sitt första brev häromdagen. Till sin flört Linus (Christinas son) Hon skickade iväg en tröja och ett litet kärleksvykort :D Så gulligt <3

Här ger Linus Elina en kram på dopet, inte världens bästa bild, men sött iallafall.
image214

Med Peppi på min vänstra sida och Scamp på min högra sida sitter jag med datan i knäet i soffan och väntar på att Robin ska komma hem. Det blir ganska varmt faktist.
Nej nu ska jag fortsätta med mitt planlösa surftande i väntan på Robin

Kommentarer
Postat av: Isabel

åhhh...vilket gulligt kort.. =)

2008-04-27 @ 22:35:47
URL: http://robinsystersworld.blogspot.com/
Postat av: christina

Visst var den stor. Men det gör inget. Då kan han ha den länge. För den är ju inte så pass stor att han inte kan ha den nu...=)

Visst är det fina kort..haha...min skit unge..=)

2008-04-28 @ 08:17:42
URL: http://plaahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0