Tar mina första steg som bloggare

Efter mycket velande fram och tillbaka om jag skulle börja blogga eller inte bestämde jag mig idag för att jag skulle göra slag i saken. Är det ingenting för mig så är det ju inte svårare än att jag slutar med det.

Jag har väl egentligen inget syfte med mitt bloggande annat än att få skriva av mig lite.
Ska försöka ta mig tid att faktiskt skriva här. Men med en liten tjej på 2 månader, 2 hundar, 2 katter, sambo och lägenhet så är det ibland svårt att finna tiden. Har fullt upp nästan hela tiden.
Det är väl egentligen bara en sak som gör det svårt att finna tid och det är dottern. Har ni haft en 2 månaders själva vet ni vad jag pratar om. De kräver tid.

Jag hade turen att hon sov 45minuter nu på förmiddagen så jag kunde skapa den här bloggen. Fast nu är hon vaken och sitter i mitt knä och dregglar ner min arm samtidigt som jag skriver. Det är inte det lättaste att balansera henne med en arm, men det fungerar. Man lär sig att göra det mesta med en baby på ena armen, det är man tvungen till.

Plikterna kallar men vi syns snart igen.


Kommentarer
Postat av: Katta

Vad roligt att du också skaffat en blogg!! :)

2007-11-28 @ 21:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0