Det finaste jag har

Den 17:onde september klockan 19:14 förändrades mitt liv för alltid. Elina kom till mig och plötsligt förstår jag vad som är meningen med livet.
Det finns ingenting som betyder mer för mig än Elina. Hon är absolut det finaste jag har. Det är omöjligt att beskriva min kärlek till henne i ord.
Känslan när hon kom upp i mina armar för första gången är oslagbar. Hon hade levt inne i mig i flera månader och efter 14timmars värkarbete fanns hon plötsligt hos mig. Kärleken var omedelbar.
Det är den ända kärleken som jag garanterat alltid kommer ha kvar så länge jag lever.

Här är hon runt 10 dagar. Så underbar
image1
Och här är hon när hon är 2 månader. Tiden går så fort!
image3

Nu ska vi gå ut och gå på långpromenad. Solen skiner och det är en underbart fin dag ute.
Älskar att komma ut och röra på mig. Även om jag önskar att jag hade någon att gå med. Fast Elina och hundarna är ju inte ett sånt dumt sällskap, även om ingen av dom kan prata.

Redo för utgång. Tänk vad mysigt att vara sådär ombonad och ligga i en varm vagn, de skulle inte vara så dumt
image4

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hon är så gullig! Du kan ju ändå prata med dom..även om dom kanske inte kan svara ännu!

Som sagt var så hjälper jag dig mer än gärna med ditt utseende på bloggen :)

Kram,Mikaela

2007-11-28 @ 12:22:01
Postat av: Maria

oh gullungen.. =)

2007-11-28 @ 18:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0