Första förskylningen

Igår på öppna förskolan upptäckte jag att Elina var lite snorig och hon hostade ett par gånger så vi gick hem efter bara en timme.
Väl hemma blev hon bara sämre. Snorig, hostig och röd och svullen runt ögonen. Stackars min lilla bebis =(
Hon är jättepipig och hänging. Natten har varit jobbig, hon hsar vaknat hela tiden och vart jättesnorig och gnällig.
Inget är bra och det märks att hon inte mår så bra.
Så jobbigt att se sin lilla vara dålig utan att kunna göra så mycket. Idag ska vi åka och köpa en snorsug så vi kan hjälpa henne att andas iallafall. Har också köpt flytande alvedon ifall att hon får feber. Just nu är hon bara varmt och svettig.
Hoppas att det är snabbt över och att hon mår bra snart igen.

Idag ska vi också åka och hämta våran nya bil, äntligen! En vw passat 2.0 turbo. Det säger väl egentligen inte mig så mycket då jag är helt ointresserad av bilar, men den ska tydligen vara bra och säker. Det är det viktigaste för mig. Kommer bli så skönt att äntligen få en bil så man kan ta sig överallt.

Nu ska jag gå och ta hand om min lilla tjej. Usch hjärtat värker när hon inte mår bra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0