Bio

Imorgon ska jag och Robin gå på bio. Ska bli så underbart att komma iväg med bara honom och mysa.
Det kommer bli första gången som vi har barnvakt åt Elina. Får lite ont i magen när jag tänker på det, men det kommer säkert gå bra. Min mamma kommer hit och passar henne. Sen så är vi bara borta i 3-4 timmar.
Dessutom kommer jag självklart ha mobilen tillgänglig så om det skulle vara nått är det bara att hon ringer.
Min lilla tjej börjar bli stor! Hon blir 3 månader på måndag.
Det känns verkligen som om tiden går alldeles för fort. Alldeles nyss gick jag med magen i vädret och nu är hon plötsligt 3 hela månader. Blir rädd att jag inte utnyttjar tiden till max och att hon helt plötsligt är vuxen och jag står där gammal och grå och undrar vart tiden tagit vägen.
Det är så svårt att uppskatta tiden när man är mitt uppe i det. Det är först när man ser tillbaka som man inser hur bra och underbart det var. Jag vill inte göra det misstaget här, det är alldeles för viktigt!

Min mor är på väg ner från norrland nu. Kommer inte träffa henne idag men hon kommer hit imorgon.
Älskar min mamma så mycket. Hon är verkligen underbar! Hon finns verkligen här för mig hela tiden. Tycker verkligen att det är så tråkigt att hon bor där uppe. Önskar att vi var närmare varandra. Men vi pratar ju i telefonen dagligen iallafall, det är alltid något.

Sitter och lyssnar på en underbar låt. Det finns nog inte något med den som är dåligt.
Älskar texten och hans grymma röst. Hes och rasplig mm Får rysningar i kroppen

Jag vet inte hur man länkar in själva låten in i min blogg men jag skickar en länk så ni också kan njuta av denna underbara låt. Lyssna och njut.

http://www.youtube.com/watch?v=u0B-hJ_gotc

Nu ska jag laga mat och sen ska jag gå ut på en långpromenad.

Kommentarer
Postat av: christina

Ja, visst känns det som om man inte tar till vara på tiden??? Kommer du ihåg att jag också sa så? och att du då sa att jag inte kunde göra mycket mer åt saken?? Nu vet du hur jag kände mig och känner fortfarande. Tänk då känslan när du också ska jobba samtidigt....inte kul..men det är väl så livet ska vara.=(

2007-12-17 @ 16:13:54
URL: http://plaahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0